Cansuumesee Snmince test icin ayın 8 bekliyorum ama buyuyen yumurtam catlamamiş kiste donusmus😑 diger yumurtalar catlarsa artik gebelik olusur diye bekliyorum
miniginannesi-1 Snmince bat 2 🙈bende beklesem olmaz mı 🤗 belirtilerin var mı canım yada test yaptın mi
Snmince miniginannesi-1 Ya bazı belirtiler var bel kasık ağrısı gibi bazense şişkinlikmoluyor inşallah gerçektir bu belirtiler psikolojik değildir umarım sende varmı 🥰
Jaleisik Snmince sende durumlar nasıl canım benimde ilk aşılama klomen+çatlatma ugnesiydi bu sefer femara+gonal f +çatlatma iğnesi kullandik
Snmince miniginannesi-1 Test yapıp yapmamak arasında gidip geliyorum çok sabırsızım, ovitrelleden sonra 12. günüm iğne etkisi geçmişmidir acaba test yapsammı
miniginannesi-1 Snmince bilmiyorum ki canım yanlış bilgi vermiyim sana şimdi doktorun hangi gün yap dediyse o gün yap bence 🤗