Asellmoms Selam kizlar 35+5yim 31 . Haftamdan beri sıvı fazlalığı vardı sıvı fazlalığı neye sebep olur doğumdan sonra görürüz birşey varsa dedi bugün doktor moralimi bozdu ister istemez organlarında birşey yok sağlıklı dedi ama 😔 Bu durumu yaşayan oldumu ??
Pemberuya Asellmoms başka dr a da gittiniz mi acaba? Bugün kontrole gitmiştim de başka bir bayan da kontroldeydi onlarda baktı baktı yok öyle sıvı fazlalığı dediler canm
Asellmoms Pemberuya başakşehir cam ve sakura perinatoloji bölümüne gidiyorum canım olmasa demezler ama