ArvenMom Kızlar detaylı da herşeyi normal çıkıp 2 haftaya yakın geriliği olan var mı aklıma takıldı üzüldüm biraz 1 şubatta randevum var açıkçası korkuyorum böyle olan varsa yazabilir mi ☹
uraz_ve_annesi- ArvenMom bebek kilo almaya devam ediyorsa gerilik sıkıntı olmuyor sağlıklı beslenin, bol, bol yoğurt yiyin paketli gıdaları hayatınızdan çıkarın daha hızlı kilo alıp, haftasını yakalar inşallah korkmayın
dertist ArvenMom gerilik nerede acaba benimde vardı karın çevresinde doğdu zayıftı sadece bi saglik sorunu olmuyor
Azra41 ArvenMom 2 hafta normal deniliyor diye biliyorum.. Yeme içmenize dikkat edin muz,tahin pekmez, kaşar vs bebeğe kilo yapicak şeyler tukettiginizde 1 hafta içinde o 2 haftalık gerileme kapanır mrk etmeyin.
ArvenMom uraz_ve_annesi- evet kilo almış boyu da ilerliyor zaten ilk günden bu yana hep geriliği vardı ama usg farkı olabilir mi çok üzüldüm ilk bebeğimi kaybettim bunuda gözümden sakınıyorum yani neler yapabilirim haftasınj yakalaması için beslenme olarak siz neler yapıyosunuz
uraz_ve_annesi- ArvenMom benim 34. Haftadan sonra başlamıştı gerilik bana doktorum yürü ve yoğurt ye bol bol dedi yürüyünce kan dolaşımın hızlanacak bebeğe kan daha fazla gidecek ve sırt üstü kesinlikle yatma demişti
Anneadayiozlem Açıkcası geriliğin nedeni daha önemli iki haftaya kadar normal kabul edilebiliyo bazı durumlarda benim durumunda plesentanın erken yaşlanması dan dolayı iki hafta gerilik oldu sonra komple gelişim durdu sezeryana alındım ama normal gerilikse eğer sizinki normaldir diye düşünüyorum çünkü haftanın daha erken protein ağırlıklı beslenmenin çok çok yararı var ben kendi durumumda gelişmenin arasının çok açılmaması için her gün eksiksiz süt yoğurt tavuk et yumurta ceviz fındık tükettim hepsini aynı gün içerisinde tükettim çok çok yararı oldu bunları deneyin
ArvenMom Anneadayiozlem hamile kaldığımdan bu yana gerilik var geç döllenmeden dolayı demişti doktorum ilk zamanlar sorun yok dendi şuan sat göre 22+0 ama detaylı usg göre 20+1 şuan çok üzüldüm düşün düşün aşırı taktım kafaya ama onun dışında herşeyi güzel normal şükür diğer haftalarla kıyaslanması lazım dedi bakıyorum diğer haftalarla arasında ki süreye aynı gibi bilemedim ailede minyonluk var annem onun babası çok tıfıl küçükler acaba olabilir mi diye yoruyorum da 😔
Anneadayiozlem ArvenMom AA yok geç döllenme bendede vardı ben o geriden gelme durumunu dikkate almıyorum bile o konuda sorun etmeyin hanımefendi benim o duruma göre daha fazla gerilik görünüyordu aslında bu normal bir durum detaylıca benimde öyle oldu daha sonra tekrar gittim içiniz rahat olsun geç döllenme olduğundaki süreyi aşmadığınız sürece bebeğinizde ki gerilik sayılmaz bu detaylı USG yi yapan doktor bu durumu bilmediği için öyle bilgi vermiştir
ArvenMom Anneadayiozlem çünkü benim regl bitti ama ben yumurtlama görmeden hamile kaldım ne zaman hamile kaldığımı bilmiyorum belki de üstüne gördüm doktora gittiğimde 1.5 aylık hamileydim şok oldum
Azra41 ArvenMom aynen ben süt bebe bisküvisi muz emziyordum sade kefirede ceviz bal muz yapıp çektiriyordum 36+1 de doğum yaptım 3405 kg di bebişim 🥰