Tubatgn ya insan en azından emin olmak istiyor sevincen sevinemiyorsun sonra sevincim yarıda kalcak diye 😂 gerçekten çok sabır gerektiren bi süreç. Yumurtlama gününü bekle, regl bekle, test yap, cıktı çıkmadı, beta bak bu atada aman kanamam olmasın derdinde düş, sonra artış takip et, ondan sonra yok kese görüldü, haftaya gek kalp atışını dinleyelim. Anne ve anne adayların hep yüreği ağzında. Zor iş valla.