Kızlar selam 14 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 hafta önce sol diz kapağımdan bileğime kadar kırmızı kabarcıklar çıktı. İlk başta bi yere çaptım sanıp önemsemedim. Daha sonra çoğalıp ağrılı bir hal almaya başlayınca Dahiliye ve Cildiye doktoruna gittim. Eritema Nodozum teşhisi konuldu.
Şu an hamile olduğum için herhangi bir tedavi de uygulanamıyor. Bu durumu yaşayan oldu mu ?