Anneler merhaba bgn hayirlisyla 36 olduk dün doktor kontrolünde Amniyon sıvısınin biraz azaldığını ama endişe edecek bir durum olmadığını söyledi doktorumuz ben gebeliğin başından beri kan sulandırıcı ecopirin ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doktorum 34.haftada ecopirini biraktirmisti suyun azalmasının sebebinin ecoprini bırakmamız olmasından dolayı oldiguni söyledi ben gibi olan arkadaşlar var mı Rabbim nasip ederse 38.haftada sezeryan olacağız o güne kadar bişi olur diye korku sardı beni 😔