Seval75 hiç bilmiyorum ki canım ama burda okuduklarıma göre 35-36 larda sönen bile oluyormuş. Seni bilmem ama şu an benim için dönmemesi daha iyi. Rahim ağzı kısalığım var erkek doğum riski var sanırım dönse başıyla daha çok baskı yapar diye düşünüyorum. Ama dönmesini beklemek bu ara erken bence takma kafana sende 😅 tekmeleri kasıkta demi seninde? Benim bazen sanki idrar torbama vuruyor anlık idrar kaçırcak gibi oluyorum vajina makat zonkluyor