nursomyurek Hanımlar merhaba sağ göğsümün hemen altındaki kısımda gece sağa sola dönerken sanki bir sey parcalanıyor batıyor gibi bir şey oluyor kasılıyorum biraz sonra düzeliyor hemen bebek yukarı cıktıkca mı böyle oluyor acaba çok kötü sızı ve batma hissi
Mucizeviannesi nursomyurek aynısı 1aydir bende de var doktora soramadım bu gitmemde soracam tabi annem bebek büyüdüğü baskı yaptığı için olabilir dedi