Sebnemm bende ayni belirtileri yasıyorum Bebek tepede sertleşiyor toplanıyor gibi oluyor . Dün doktora gittim Doğum belirtileri derdi lakin açılmam falan YÖK sancim vardı üstelik . Siz kasılmalarınızın ve sancılarınızın düzenine bakın onlar veriyor durumu . 🙏🏻