Güzel anneler, 23 +1 deyiz şu an çok şükür.
Bu haftalarda bebeğin nerde olduğunu hissetmek için daha erken mi?
17-18 haftalarda bebeği daha çok hissediyordum sanki 🥲
Bu hafta daha az hissediyorum veya bana denk gelmiyor.
Ne tarafa doğru durduğunu felan hissedebileceğimiz veya yaparsanız hissedersiniz dediğiniz bir şeyler var mı? 😅
Bizim ki sağ olsun babası evdeyken kıpır kıpır hele babasıyla muhabbet ettiğimde tekme atıyor o evde yokken çok sessiz hissetmiyor gibiyim😂