Şuan 25.haftanin içindeyim,22.haftadan beri azar azar suyum geliyor 1 haftadır da hast.yatiyorum.su seviyesi bı azalıyor bir çoğalıyor.Ama 2 gundurde çok yoğun kanamam başladı plesanta hafif yerinden ayrılmış plesanta dekolman gibi birşey dedi.Kanama suyla karisik geliyor ve sürekli geliyor.Buna mudahale edilemiyor malesef bebeğin hareketlerini kalp atışını kontrol ediyorlar sadece.Basina gelen varmı lütfennn söylesin nasıl bir yol izlediniz kafayı yicemm