umutkaplidunyam bebek doğdunda kraft fit 2 travel sistem bebek arabası aldık. Araba çok güzel görünüyor zaten😅 bebeğim bir yaşına girdiğinde ise chicco wee kabin boy bebek arabası aldım. Travel bebek arabasıyla puset kısmını kullanırken bariz bir sıkıntı yaşamadım. Bebeğim küçük ve havalar soğuk olduğu için açıkçası tek başıma dışarı çıkma ihtiyacı hissetmediğimden gayet memnun ilerledim. Ancak havalar ısındı ve bebeğim portbebe kısmına geçtiğinde sıkıntılar başladı. Tek başıma asla dışarı çıkamıyordum. İskelet ağır, portbebe devasa, bebek ve koca bebek çantası. Bunların hepsiyle evden çıkmak eziyet olmuştu bana. Ha evin girişinde bırakıcam bebek arabasını alanım var diyorsanız hiç düşünmeyin. Bebeğim içinde çok mutluydu, oldukça rahat bir araba. Ayrıca ağırlığı insana sürerken güven veriyor. Araç amortisörlü bu yüzden benim gibi yolu düzgün olmayan bir yerde yaşıyorsanız mükemmel. Alt sepeti oldukça geniş. Ha bir de hb arabamızın bagajına araba dışında bir şey sığmıyor nerdeyse. Ben tüm bu zorluklardan sonra hem uzun ömürlü olsun hem de görece uygun olsun diyerek kabin boy araba aldım. Hafifliği, tek elle kapanması, kapandığında bebekle birlikte çok rahat taşıyabilmek falan mükemmel. Ancak araç tam dik durmuyor ve sanki bebeğim rahat değil içinde. Çok hafif araba mesela bebek çantasını üstüne astığımda bile tedirgin oluyorum düşecek geriye doğru diye. Tekerlekler küçük olduğu için en küçük taşa takılıyor. Alt sepeti de minicik. Tek yönlü olduğu için bebeğe dönüp bakma ihtiyacı hissediyorum sürekli, özellikle eline yemesi için bir şey verdiysem. Ben uzun uzun ikisinin de iyi ya da kötü yanlarını yazdım kendimce. Bütçe varsa çok üst düzey kabin boylar ve daha portatif traveller var tabi.