Selam kızlar 31. Hafta kasık ve bel ağrısıyla hastaneye gittim ntsde sancı çıkmadı alttan muayene edildim rahim uzunluğuna bakıldı alttan muayene doğumu başlatır neden yaptırdın diyor çevremdekiler 🙄 tecrübesizim ilk gebeliğim sizce erken doğumu tetikler mi