casper12 bi kaç gündür belim ağrıyor tutuluyor özellikle gece yatmaya yakın sıkıntı olur mu .2.gebelik 1.epidural sezeryan
Edaaa1 casper12 ben de yaşıyorum aynı şeyi çok ayaküstü kalmak, sürekli aynı pozisyonda yatmak veya oturmak da yapıyor. Doktorum normal dedi demir, d vitamini ve magnezyuma başladık son birkaç gündür iyiyim
casper12 Edaaa1 teşekkür edeeim🙏🏻dikkat ettim benimde ayakta çok kaldıgım günler özellikle ağrım oluyor ve tutuluyor