Anneler size sorularım olacak yardım ederseniz çok sevinirim 29 haftalık gebelik var crp 9 idrarda lökosit 6 böbrek epiteli ise 38 olmuş üç hafta önce yüksekti ama bu kadar değil fitil vermişti doktorum kullandım ama anlamış değilim son aylar bu şekil demi ilerliyor değerler yükseliyor mu akıntı fazla siz neler yaptınız enfeksiyon konusunda bu rakamlar risklimi bebek için
Birde hemogram da hgb 11 kan hapı kullanıyorum yükselmedi