Kızlar 3.hamileliğim ve iki bebeğimde hala arabaya binmek istiyor büyüğü 4 yaşında şuan. Wagon drive diye bi araba var türkiyede tek bu markayı bulabildim ve 7500₺ çok geldi yurtdışına teslim amazonda 150 160 euro gibi rakamlar var doğru mu acaba. Yurtdışından birine getirtmek istiyorum ama fiyatlar bu şekilde mi bilginiz var mı? Resim ekleyemedim ittirip sürmeli çok büyük eşya taşıma aracı gibi olanlar