Alparslanim29 Kizlar cok korkuyorum 8 haftalkk hamileyim kalp atisini kesesini gorduk 6.haftada cok sukur ama simdi hicbir belirtim yok sadece belim agriyo sizde durumlar nasil ilk gebeligim 3.tupbebkle oldugu icin cok endiseleniyorum
Tugceee95 Alparslanim29 16+6 ym benmde hıc olmamıstı ne agrı sızı ne bulantı hala yok gögüs dolgunlugum dısında ılla olcak dıye bısey yok endıselenme bnce iyi dusun iyi olsun🥰
Bahar3521 Alparslanim29 canım benim yakın arkadaşım en başından sonuna kadar en ufak belirtisi yoktu. Bence şanslı olandardansn şükret ben bulantılardan mahvoldum 😢
Hfdkmn Alparslanim29 bende ayni durumdayim cnm ilk gebeligim 3. tüp bebek denememle tuttu cok sükür sali günü kalp atisini duyduk benimde pek belirtim yok ara ara cok hafif kasik ve bel agrisi gögüste hassasiyet estrofem kullandgm icin daha öncesindede vardi zaten bulanti vs hic birsey yok insan süphe ediyor hala bebegim benimlemi acaba diye sanirim normal
designermoms Alparslanim29 ben de gayet iyiydim sadece yorulunca belim ağrıyordu doktorum 8. haftadan sonra belirtilerin başladığını söyledi hazır ol :D ama olmaması daha güzel bence ben mahvolmuştum
Alparslanim29 Hfdkmn cok sevindim cnm senin adina insallah kucagimiza aliriz bebeklerimizi siz kac haftaliksiniz
boygirlmom Benim de sadece bel ağrım ve ara ara kasıkta batmam oluyodu, bikaç hafta içinde mide bulantısı halsizlik başladı. İnşallah 0 belirtiyle geçer hamileliğin ☺️
Alparslanim29 boygirlmom kizlar cok saolun vallaha icim rahatladi bende korktum kalp atisimi durdu niye hicbir belirti vermio diye cok zor 10sene sonra olunca rabbim kucgimza almayi nasip etsin hepimizeee 🌸🌸🌸
Hfdkmn Alparslanim29 amin cnm insallah sag saglim kavusuruz bebislerimize 🤲🏻🤲🏻 benim son adet tarihine göre suan 7+2 ama ultrasona göre 6+3 bugün
Simayla Bende 8 hafta bel kasık ağrısı bol uyku ve kabızlık dışında Bi belirttim yok bende merak ediyorum iyi mi aceba diye hiç bişey yemek istemiyorum aşırı iştahsızlık var
dilan9900 Alparslanim29 ben nerdeyse 25 26 haftaya kadar hamile gibi değildim ki sııznkıde normal olabılır korkmayın ☺️ Ne mıde bulantısı ne baska bırsey
esnyz14 Alparslanim29 10 haftalık hamileyim ve halâ hiçbir belirtim yok resmen. Kişiden kişiye değişen bir durum bu. Endişe edip boşu boşuna kendinizi üzmeyin
Rabissssscee Alparslanim29 bende bugün 9 haftaya girdim, geçen haftaya kadar olan belirtiler birden yok oldu 🤦🏻♀️ aynı korkular içerisindeyim 😐