Deniz34 seyda3301 perşembe sabahı geldi ama hala tık yok bu gün 4. Gün bitti 39+3 gebeyim. Bu arada inşallah hayırlı bir avazda Doğumun olur😊
Sevim44 Sancılarının sıklıgıyla alakalı bu cnm ben oglum da nısan gormedim ama halam nısan gordusu saatten yaklaşık 8 saat sonra dogum yaptı ama sancıları sık sık geliyordu ve acılması vardı
ArzuGl Sen hazırlıklarını yap. Alacaksan duş al, sancın gelince yapacaklarınızı konuş, eşyalarına ve giderken giyeceklerine son bi göz at. Sancın direk başlayabilir 1 gün de sürebilir.