Emineberra Yasayan varmi 13 haftalik hamilym Altan kan gekiyo doktor kesenin etrafinda kanama var hep dinlenmen lazim dedi ama hafuf hafif kan geliyor yasayan varmi
Gul12345 Emineberra 3 ay boyunca kesenin yanından kanamalarim oldu az da değildi yoğun Bi şekilde çok şükür bisey olmadı ve o dönem çalışıyordum Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip eder inş
Kyy01 Bende dün gittim tek sefer kan gelmisti progestan bide iğne verdi bir hafta sonra mutlaka gel bakalım tekrar dedi aksatma git doktora
Fatmaysil Benimde öyleydi hoca koruma demişti kanaman olmadığı sürece bı zararı yok demişti çok şükür olmadı şuan 39 haftalık oldu bekliyoruz sizinkiden hayırlı olsun sağlıkla gelsin korkmayın inş.