Elsiya-1 17-20arası yumurtlama dönenimde ilişkiye girdim 31 i regl başlangıcı görünüyor karnım çok ağrıyor regli olacakmışım gibi test yapmalı mıyım reglimi mi bekliyim
minigiminannesi03 Elsiya-1 istersen bekle 2 daha adetin geciksin bazen erken yapılınca yanlış çıkabiliyor geçen ay senin gibi aceleci davrandım test aldim çift çizgi gözüküyor ama kan sonucu 2.0 negatifti en güzeli beklemek bence
Cansummmm Bende 1 hafta var adetime 3 kere yaptm dayanamadım bugünde erken test aldım oda negatif strese giriyorsun oldu olmadı bence bekle adetini bende beklicem en iyisi 🙏
CeydaST Elsiya-1 daha 4 gün var çıkmama olasılığı fazla canım oyala kendini en azından adet gününün akşamına kadar