Mommy48 Merhaba sevgili anneler 18+2 haftalık olduk fakat benim oğlandan hiç hareket yok normal mi ? Sizler kaçıncı hafta da hissettiniz bir de nasıl bir his hareket etse nasıl anlarım bebeğimin hareketi diyebilir miyim direk 😅
esrabalkan1 Mommy48 20+4 de hissettim ilk hamileliğim ve dün belirgin şekilde elimi karnıma koydugumda bir küçük tekme gibi birşey hissettim
Mhtpflz Mommy48 dinlendiğiniz zaman daha çok hissedebilirsiniz şekerli bişeyler içip yatın belki hissedersiniz
Minikmucizem_46 Mommy48 bende 19 20 de hissettim hatta korktum hareket etmiyor diye merak etme eder daha
Sedavedoga Mommy48 Sanırım ben hissediyorum 18+2 yiz bir kaç gündür oluyor ilk gün çok üstüne düşmedim ama bi kaç gündür üst üste farklı bir his olduğu için çocuk olduğunu hissediyorum sanki böyle seğirme desem değil dalgalanma gibi değişik bişey 😂 bebektir diye tahmin ediyorum
Tugcekivrak Bende 19 da çok net hissettim ondan önce birşey atıyor gibi oluyordu sanki seyriyor gibi ☺️ ilk gebelikte geç hissediliyormuş
Mommy48 Doktor kontrolü ayda bir olunca aklım sürekli bebekte bi hissetsem herşey düzelecek sanki 🥰 bir de şekerli bişeyler içip yatıyım bakıyım olacak mı 🙏🏼
Deletedmom_116 Mommy48 huyuna git bebeğinin 😂😂kocaman insandan daha çok anliyolar kuserse haraket etmiyo