Kızlar 15+4 olduk bugun. Aynı zamanda seker hastayim. Bir suredir sekerimde hafif bir yukselme de olsa aşırı gögüs ağrım oluyor. Gebeligin ilk haftalarindaki agrinin daha fazlasi gibi dusunun. Dun geceden beridir ağlıyorum. Kiyafet bile değse canım çok yaniyor. Boyle olan var mi öneriniz var mı