Kumsala doktor önerisi olmadan ilaç kullanmak pek doğru değil o yüzden ilaç kullanmadım. Ki cilt ürünlerinde özellikle sivilce için olanlarda bebeğe zararlı bir çok madde var o yüzden kullanmayı da düşünmüyorum. Yediklerinize bağlı olarak da artıyor sivilceler veyahutta adet doneminize denk gelen günlerde artış oluyor ☺️ en iyisi yüzü sürekli yıkayıp , nemlendirmek 🙏