bat 2 şubat. güncelleme yapıyorum. bugün kasığımın üst tarafında bi sancıyla uyandım. gaz adet sancısı karışık gibi bir şey 2-3 saat sürdü. idrarımı kaçıracak gibi oluyorum. mide bulantısı bugün yok. göğüslerim şişmiş ve acıyor. uyku halim vardı 1-2 saat uyudum. gebe olanlar bu tarz şeyler yaşadınız mı?