Aaslgryzb Arkadaşlar sizde de oldu mu gecen hafta idrar testi vermiştim ama şükür normal çıkmıştı bu aylarda akıntı çoğalıyor mu ?
Kubrakck2222 Aaslgryzb 31. Haftadayım benim de 2-3 gaftadır daha yoğun geliyor hafif krem bazen sarımsı akıntı oluyor normal sanırım önceden böyle değildi hafta ilerledikçe arttı🙂
_almirasmom Aaslgryzb benımde sarı beyaz kuzum antibiyotik ıcıyorum enfeksiyon dan dıe dıye ama gecmıyor doguma yakında akıntı oluyormus cok
Busbusbal Ben de 31+4 teyim benim akıntım arttık beyaz ve sarı yoğyn kıvamda olabiliyor sanırım normalmiş