SaHil_Hayat 160 boyum,ben 64 ile hamile kaldim suanda 71 kiloyum.
17 haftaligim. 7-8 kilo aldim yani.
Abartili bir kilom yok.
Herkesin vucut yapisi farklidir.
Sizin kilonuz cok normal 5kilo filan almissiniz sanirim. Kilo alacagiz karnimizda cocuk buyutuyoruz neticece , verirsiniz dogumdan sonra. Ne olcak ki. Asiri olmadiktan sonra bence bu kadar takilmamaliyiz sanki kiloya..
Bende hic almayanlara alanlardan daha cok sasiriyorum aslinda cunku vucut hormonlar her sey degisiyor ve bir insan icinde bir insan daha buyutuyor nasil almiyorlar ki 😃