Sanie Merhabalar 20+1 haftamdayım ve 2 gündür iştahsızlık var hicbirsey yemek canım istemiyor. Benim gibi olan var mı? Ne iyi gelir acaba 🤰
Ginger_ Sanie ben de 12 . Haftamdan beri var iştahsızlık zorla yiyorum bu sefer de midem bulanıyor gerçekten çok acıkmayı bekliyorum artık 14. Haftama gircem