Çok normal bir birim düşük ama oda zaten sağlık örgütünün genel olarak kullandığı birim kadınların genelinde tansiyon bu birimlerden bir tık aşağıda çıkıyor hormonal olarak. Normal zamanlarınızda hiç ölçüm yaptınız mı sizin tansiyon ortalamanız bu olabilir. Değilse de çıkan değer çok çok normal endişe etmeyin hamilelikte bazı değerlerimiz düşüyor yada yükseliyor malesef korkmayın şikayetlerinizin sebebi tansiyon düşüklüğü değil 🌺 gebeliğin çok başı olduğu için ani değişimler çok normal