Ekim 2020de pandemi şartlarında doğum yaptım orada. Hala aynı mı bilemiyorum ama yatisim yapıldığında donuma kadar alıp eşime teslim ettiler. Buna telefonum dahil. Bebeğin de çantasını istemediler sadece bir kiyafet ve battaniye. Ebeler hemşireler vs hepsi iyiydi. Tek kişilik odalarda doğum yapıyorsunuz normalde. Sezaryeni bilmiyorum. Gece boyu eşimi arayıp bilgi vermişler. Sabah da doğumdan çıktığımda başka odaya çıktım eşim benim ve bebeğin esyalarini getirdi. Bebeğim kuveze girdi saçma bir sebepten dolayı. 3 saat kalacakken yatisi yapildi. Pandemi diye sadece bir kere gorebildim emzirmeye bile almadılar. Telefonum ve esyalarimin olmayışı, evde beni bekleyen küçük kızım strese soktu beni. Peşine de bebeğimin kuvese girmesi. Notrum o hastaneye karşı. Doğum sırası iyi ancak bebekle alakalı güvenemiyorum o hastaneye