Braalayan sıkıyorsa kasık ağrısı yapabilir, kasık ağrısı yaparsa da bebeğin rahatsız olup kasılma bilir bende hastaneye giderken bir iki kez gitmiştim öyle elbise giydiğim için içine tayt giyiyodum sonra farkettim onu giydiğim zaman kasık ağrısı felan oluyo karnım sertleşiyo giymediğimde rahatım o yüzden tekrar giymedim,giyeceksen hamile taytı al canım bence yani bundan sonrası için