Kızlar merhaba. Yaklaşık 14 gündür yoğun bir göğüs hassiyetim var adetime 5 6 gun kala test yaptım negatif çıkmıştı. Simdi adetime 2 gün var. Eğer gecikirsem test yapmam lazım mi ? Olsa çıkardı degil mi? Erken gebelik testi yapmıştım normal kaset degil. Bazen de kasiklarimda batmalar oluyor adet olacakmış gibi bir agri var ama olmadım. İlk defa böyle oluyor normalde adete 2 gun kala göğüslerim siserdi