melteW 4+5 benimde göğüs hassasiyetim adet sancıları gibi kısa ağrılarım oluyor yani en başından beri hala devam ediyor ama kanama yok henüz beta düşmüş yarın tekrar kan vericem sabahtan beri ne yaşadığımı bilmiyorum bir umut bekliyorum belki yanlışlık olmuştur diye 🤷🏻♀️