Kilo aldırmıyor sadece bebeğe kan akışı daha güçlü oluyor benim bebeğimin çok hareketli olmasının sebebi buymuş yani normal besleniyoruz aslında ama bebek daha çok maruz kalıyor annede ki gıdaya bu yüzden tokluk şekeri daha uzun süre yetiyor bebepe o yüzden daha kıpır kıpır oluyorlarmış. Yani bebeğin kilosu konusunda mucizeler yaratmıyor