SeKa26 Kızlar 39+2 yım dün geceden beri kasıklarıma ağrı giriyor ara ara doğum olabilir mi acaba. Şuan kontrole gidiyorum dua beklerim
1anne2bebek__ SeKa26 herkesin doğum belirtisi farklı.Doğum olabilir de olmayabilir de. Bir avazda sağlıkla kavuşun inşallah 🤲