Geçen geçe ateş ve ağrı nedeniyle gidince hamile olduğumu söyledim ama bu serumdan(POLAMINOFEN) yaptılar. Şimdi bakıyorum kullanılmaması gerekiyor riskleri var yazılmış. Aranızda olup böyle bir durum yasan varmı ? Riskleri neler acaba ? Kontrol günümü de daha çok var içim hiç rahat değil ama sizlere sormak istedim