Kvrckkk Kızlar korunmayı bıraktım bu ay adetim de 10 gün gecikti sonuç negatif acaba idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi birde neyden oluyor çözümü ne ?
Bsealc Kvrckkk idrar yolu enfeksiyonuda hamile kalmaya engel olabiliyor hatta hamile kalsanız bile sağlıksız bir gebelik yaşanabiliyor kimisinde kronikleşiyor çocuk düşünüyorsanız bütün tahlillerinizi yaptırıp öyle hamile kalmanız daha iyi
Fatmasevimyaras Kvrckkk benimde şeker yukleme testi yapulmisti idrar testim de idrar yolumda enfeksiyon vardı doktorum ilaç verdi onu kullandım bı kullanmalikmis
Kvrckkk Arvenprenses-1 pazartesi günü için randevu aldım zaten bekliyorum işte bakalım merak ettim iyice
Fatmasevimyaras Kvrckkk hamile olmadan önce hiç başıma gelmemişti ama hamile kalınca. İdrar yolu enfeksiyonum çıktı idrar testinde