Bi sabah uyanınca midem bulanıyor ama sonrasında hiçbir şey yokmuş gibi devam ediyorum birde akşamları işten gelince bayılıyorum resmen koltukta uyuyakalıyorum 😅 birde gece yatarken belimin sağ tarafı çok ağrıyor onun içinde doktorum Voltaren verdi onun dışında çok şükür bir sıkıntım yok şimdiden çok kilo almaya başladım gibi hissediyorum hiçbir iştahsızlık yok 😂 nolur bendede iştahsızlızlık olsun yoksa 100 kilo doğuracam