iremdonmezzzz 1.5 sene kahkul kullandim fon duzlestiriici falan diyorlar sacim duz uclaei sadece cok hafif dalgali gibi ondanmi bilemem ama hic duzlestirmedim fon falan cekmedim hic sorun yasamadim , sacimdan cabuk sıkılırım bu yuzden kahkülü perceme cevirdim. Fransiz kahkul kullandim bu arada ben , tokyo vardi la casa de papelde onuda yaptirttim her turlu fonsuz falan kullandim sadece duzgunce tarar birakirdim kendince kurur ederdi. O kadar.