Kızlar 27 haftalık ikizlerime gebeyim ama bünyem zayıf yani 19 yaşında 56 kiloyum şuan yani minyon biriyim normal doğum yapabiliceğimi sanmıyorum 😓 çocukların pozisyonu uygun olursa normal yaptırıyolarmış ama ben sezeryan istiyorum acaba devlet hastanesinde doğum stili seçme gibi bir avantajım var mı?
Birde bebeklerim sertleşiyo karnımda hemen hemen kaburgalarıma çıkıp rahatsız ediyorlar kasılma böyle bir şey mi?