Annem 15 senedir meme kanseri.Hastanede gecti yollarimiz.Kemoterapi,Radyoterapi,isin akilli ilaclar derken Zamani geldi agladk zamani geldi güldük.Son 3 4 aydir hastaligi dahada ilerlemeye basladi ve suan Yogun bakimda.Bir dahaki aya dogumum var ve ben Cok kötü durumdayim.Karnimda bebegimin bana ihtiyaci var.Hani derler ya BEN YANARIM YAVRUMA YAVRUM YANAR YAVRUSUNA..hayat cikmazlarla dolu omuzlarinda yük yaş ilerledikce daha da artiyormus.Ben hep kendimi annemin büyümeyen Deli kizi olarak hissediyormusum. Diyecegim o ki sevdiklerinin kiymetini bilin ve gözunuzde buyuyen hic bir dünya konusunu kafaniza takip dert etmeyin..Ölümden saglik tan baska herseyin bi yolu var ve asiliyormus. ANNEME dua edin olurmu Saglikla kalin…