ipek_1701 Oğlumda da 17. Haftada hissetmiştim💙. Şimdi kızım oluyor yine 17. Haftada göbek deliğin altında pıt pıt hareketlendi. Allah’ım mucizesi , şükürler olsun. 💕
27ozlem ipek_1701 ben de 17 de hissetmeye başladım gerçekten çok güzel bir hismiş ama ben baya alt kısımda kasıkta hissediyorum ☺️
Bebekliannee ipek_1701 ya bende 2.ye hamileyim 17+5 olduk hatta haftası önde 18+3 görünüyor ama hala hissetmiyorum. Hani 2.gebelik erken hissedilirdi diyorlardi
atlasinannesi_ ipek_1701 oğlum olacak 16. Haftadan itibaren ara ara kıpırdanmalarını hissediyordum 17+5 te gofret yemiştim tam 15 20 dk boyunca kıpırdandı durdu 18 iz şu an ara ara kıpırdırıyor
ipek_1701 Tugba_42 dün hissettim ilk defa gece hissettim. Pıtır pıtır. Tekme gibi değil. Bundan sonra hissederiz artık diye düşünüyorum.
ipek_1701 27ozlem evet evet ben de orada hissediyorum. Pıt pıt diye . Tekme diyemem yani . Ama kesinlikle bebek hareketi
27ozlem ipek_1701 evet aynı nabzı atar gibi minicik tekme atıyor elimi üstüne koydum elimle de hissettim 😊