Mysmrt Merhaba 36 haftalığım şimdilik normal doğum görünüyor gecelik olarak elbise şeklinde lohusa takımı mı almalıyım yoksa normal pijama mı?
Aslihanfs Mysmrt ikisi de bulunsun bence ben ikisini de kullandım ilk doğumda. bu doğumum içinde bir gecelik sabahlık lohusa tk aldım bi üçlü lohusa pijama sabahlık takımı iki normal pijama tk aldım yedekli olmakta fayda var bence
Kizilkafaa Mysmrt Ben evde düğmeli Pijamam vardı iki tane onu götürdüm. En kullanışlı olan da o bence, kan oldu zaten hep. Diğerleri bana boş masraf geliyor
Hzlhakko Mysmrt ikiside cok işe yarıyor emzirme için en rahatı hangisi ise rahat acıp kapatacagın pijamalar olmalı
Fatmasevimyaras Mysmrt bende kararsızım ya elbise tarzında var ama lohusa pjama takimi nasıl alsam diye kararsizim
Kizilkafaa Mysmrt Öyle oldu kuzum, baticon falan da sürmüşlerdi bana lekesi cıkmadı hatta. Giyemiyorum o pijamaları. Lohusa takımına vereceğim parayla bebeğime tulum almıştım ben☺️
hndstncvzlikek Bordo bir takım aldım ne iz çıktı ne birşey. Bir de önü düğmeli bir takım aldım iki tane yetti bana zaten hastane de sadece birini kullandım kan falan olmadı depend kullandığım içinn
Bebeginehasret Mysmrt ilk bebegimde normal olnayacagi icin gecelk degl ama 2 tane lohusa takimi almistm biri sabahlkli kullandm ewet ama bu pahalilikda bida ayni sekil gerek duymdm ikisinide hastanede kullanmdm bunda onden dugmeli pijama takimi aldm sabahligim evde vR ama gotururmuyum bilmem birde cikarken giymek icin şık esofman takimim vardi onuda koydm bavula yeter bence
papatyaseveranne Yanınıza yedek bir kaç tane alt pijama alın derim ben çok ihtiyaç duymuştum, kanamam oldu. Evden alel ecele getirtmiştim. Elbiseden ziyade pantolonlu pijama takımı daha kullanışlı oluyor. (Normal doğumdu sezaryeni bilmiyorum)
Summerwine Mysmrt ben LCW Waikiki den önü düğmeli bir gecelik ve pijama takımı aldım.Hem her zaman kullanirim diye düşündüm.Lohusa takımlarını pek sevmiyorum 🙃
Tgcmrt48 Mysmrt sezeryan oldum pijama takımı aldım ama ilk gün sonta takılı olduğu için diz kapağa kadar gecelik de almıştım çok rahat oldu emzirme geceliği diye geçiyor lcw dan almıştım eve geçince lohusa takımı giydim sevgiler 🥰