Kızlar bişey sorucammm isimli çikolata yaptırmayı düşünüyorum ama iki sayfada kararsız kaldım bi çikolata deposu diyolar. Bide çikolata atölyesi diğer ismi bebekcikolatası diye geçiyo ınstagramda 😊 Hangisinde yaptırdınız bide memnun kaldıysanız yorum yaparsanız sevinirimmm tadı güzelmi benim için önemlii 😊 teşekkür ederim şimdiden🌸