Emii99 Merhaba 🌸 ilk 3 ay tabiki en önemli zaman ancak bu dönemi hasta gibi değil de normal rutinimizde ancak daha dikkat ederek geçirmeliyiz. Ben de işim gereği tüm gün araç kullanarak çalıştım. 7. Aya kadar devam ettim. Her gün yürüyüş yaptım. Size de tavsiyem herhangi bir riskiniz yoksa yatarak geçirmeyin hareketli kalın. Bu hem rahat bir doğum için hem de fazla kilo almamanız, ağırlaşmamanız için önemli. Sevgiler 🎈