SenaBilgin Gebeliğim ilk kızımda göğüs acısı çok yaşadım bu hamileliğimde gümüş kapak almak istiyorum kullanan varsa bilgi verebilir mi acaba 999 ayar mı alınmalı 925 mi? İkisi de iş görür mü ?
arirangg SenaBilgin Ben de bugün e bebek’ten 999 ayar olanı aldım, yorumları çok iyiydi. Onun gümüş ayarı daha yüksek olduğu için onu tercih ettim
AyseSydm SenaBilgin 999 ayar gümüş has gümüş oşarak geçtiği için daha iyileştirme özelliği daha iyi diyorlar canım. Ben de 999 aldım
Aslihanfs 999 olanı aldım az bi fark vardı yorumlarda 999 ayar olanı daha cok önermişlerdi bende deniycem bakalım 💙
SenaBilgin arirangg tamam canım sağol bende 999 olanını alıyım o zaman tereddüt etmiştim ikisi arasında
Feyzanureti Daha 10 günlük anne olarak söylüyorum gümüş kapak olmasaydı o acıya nasıl katlanacağımı inanın bilmiyordum. İyi ki almışım tavsiye de ederim
SenaBilgin Feyzanureti Aayy gerçekten mi o zaman iyi ki almışım acısını yaşadım biliyorum inşallah faydası olur banada 🤲🏻
Merveeeee-Caner E bebekte kargo ücretsiz olması için yapılacak birsey varmi yada mağazada da bu fiyat geçerlimi