1850 mineeeee başına gelmeyen kişi sayısı cok az emın olun. Bende ıkı uc defa oldu. İğnede kullandam hapınıda . Sımdı iğne kullanıyorum
1850 mineeeee çok geçmiş olsun bol bol dınlenın. Ayaklarınızın altına yastık koyup yatın. Cok ayaga kalkmayın
mineeeee 1850 yan yattım ayaklarım yastığın üstünde teşekkürler. Belirli bir haftadan sonra duz de yapılmıyor du dimi
Smyyglgn54 deletedmom41pembe akintim gelmisti benimde 8.haftamda. banada progestan vermisti. Dusuk tehlikesine karsin veriyolar , tedbir amacli. 15.haftamdayim hâlâ kullanıyorum. Cok sukur dahada lekelenmem olmadı.Stres yapma.
mineeeee Smyyglgn54 bende de olmuştu geçti. Şimdi kahve rengi akıntı m oldu doktor yine verdi.Insallah geçer dua edin lutfen bebisim icin
mineeeee idrar yolu enfeksiyonu cikti zinne diye antibiyotik verdi😔Bol su içeceksin dedi ilaç bitsin 2 gün sonra gel gene idrar enfeksiyonu için test yapılacak dedi.Birde şekerim yüklemesinde swkerim yüksek cikti