Kendinizi yormus olabilirsiniz bende yaşamıştım progestan vermişti doktorum. Başka bir sebep daha var eşinizle özel bir şey olduysa olabilir. İlk 4 ay olmaması daha iyi olacaktır. Kanama 3 günü geçince sanırım sıkıntı benim progestan kullanımım sonucu 3 gün sonra kesildi.