Mucizem33 Merhaba triodlerim yüksek cikti biraz arastrdim. Erken doğum gebelik zehirlenmesi bilgisi olan varmi birsey olur mu . Nasıl gecirecem neye dikkat edecem
bendiyebiriii Mucizem33 dahiliyeye gidip ilaç alacaksınız doz ayarlaması ayılacak ve her ay kan vereceksiniz. Benim de yüksekti ilaçla dengelendi şu an🌸
gzl_2320 Mucizem33 geçmiş olsun ilaçlarla düzene girer inşallah 🙏 nasıl anladınız yani anlaşılır bişey mi yoksa kan tahlillerinde çıkınca mı öğrendiniz?
Mucizem33 bendiyebiriii anladim canim simdi bi doktorumla konuşacağım ona gore yol izlicem doğal yolla gecmiyo snairim😓
Mucizem33 gzl_2320 teşekkür ederim yani nefes almada zorluk yaşıyordum ve aşırı kabızlık. Tahlil yapıldı ona gore ve cok yuksek cikti