Selamlar bu zamana kadar bebeğimin hareketlerini net her akşam ve her sabaha hissederdim 2 gündür çok azaldı evet hissediyorum ama çok yavaş ve hafif bi şekilde bunhaftalarda başına gelen var mı genelde akşamları dışarıdan bile gözükürdü sanki deprem olurdu içerde ama şuan sanki sadece böyle bi kımıldama bi kayma oluyor o da her zaman değil bi doktora görünsem mi emin olamadım 🤷♀️