Ozoooo Sanırım biraz şansa kaldı bu beşik işi, ne alırsam alıyım, sevmeme durumu olabilir yani. Anlamadıgım şey, bebek nasıl sevmıyor yatağı, bebegın bi yataktan beklentisi ne olabilir ki?☺️ büyüyebişen ahşap besıkler sankı 10 yaslarına kadar kullanılabilir gibi. Belkı daha bile uzun süre. Bebek hep benımld uyumada alıssın istemiyorum zaten